Aan het einde van elk schooljaar vindt de traditionele spelendag plaats.
De werkgroep van ouders die het geheel opzet heeft de voorgaande spelendag al geëvalueerd. Waaraan wordt dan nog zoal gewerkt?
* voor het gebeuren moeten alle spelen weer doorgenomen en eventueel aangepast worden en knelpunten in de organisatie van de afgelopen keer weggewerkt worden;
* de kinderen ontvangen graag een verfrissing, een pick­nick met zo velen moet goed voorbereid worden. E.H.B.O.- posten zijn er, vlaggen zijn al gemaakt, de berekening van een puntentelling moet doorgenomen worden etc.

We zullen beslist nog een paar keer bij elkaar moeten komen om alles goed geölied te kunnen laten verlopen.

Let op: wanneer u op de dag zelf wilt meehelpen bij een groepje kinderen, heb dan nog even geduld! Er zal rond mei een brief komen, waarmee u zich hiervoor op kunt geven.

Wilt u iets weten of heeft u vragen of opmerkingen t.a.v. de spelendag of koningsspelen uw contactpersonen zijn hier terug te vinden.