De werkgroep ‘Versieren’ houdt zich bezig met de decoratie van de school rondom bepaalde feestdagen en seizoenen, denk aan: carnaval, Sinterklaas, Kerst, voorjaar/Pasen, zomer en herfst/Halloween. Deze werkgroep zorgt voor een gezellige sfeer in het hele schoolgebouw.
Met de deelnemers van deze werkgroep spreken we, voorafgaand aan deze momenten, samen een moment af om de school in het betreffende thema te kunnen aankleden. Per thema neemt dat (afhankelijk van het aantal deelnemende ouders) 1 a 2 uur in beslag.
Hou je van decoreren en gezelligheid, meld je dan aan voor deze creatieve werkgroep!

Wilt u iets weten of heeft u vragen of opmerkingen t.a.v. de werkgroep school versieren uw contactpersonen zijn hier terug te vinden.