Om het verblijf van uw kind op school zo leuk en aangenaam mogelijk te maken, organiseren wij als oudervereniging allerlei activiteiten in en buiten schooltijd. De oudervereniging bestaat uit de ouderraad en U (de leden).

Door middel van het coördineren van werkgroepen op diverse items zoals gezondheid en zorg, verkeer, open dag, sinterklaas, kerst en het eindfeest dragen wij als ouderraad bij om deze items zo goed als mogelijk te laten verlopen. Op deze website vindt u via het menu alle informatie over de specifieke werkgroepen. In een werkgroep zit normaal gesproken minimaal 1 lid van de ouderraad, een leerkracht en ouders die het leuk vinden in de werkgroep deel te nemen.

Onze ouderraad bestaat op dit moment uit 10 ouders, maar kan zeker nog mensen gebruiken. Als het u leuk lijkt ook een steentje bij te dragen, dan schroom niet en benader 1 van onze leden, of kom een keer vrijblijvend een vergadering bijwonen om te kijken of het iets voor u is!